Ett päron till farsa?


Nu när man äntligen fick hem sin pärla (dator) så trodde jag att allt var på topp !
Packade ner datorn och tänkte att jag fixar bloggen och allting annat under jobbets tid.. kommer ändå vara lugnt med folk !
Men NEJ ! När jag står i dörren säger pappa att de har lämnat mitt bärbara modem i Dalarna.. man får inte ryck eller? Jo tack !

Slängde ur mig något i stil med "hur fan tänker ni egentligen?" sedan gick jag.. palla allt går såhär och att dom ens gör så mot mig !?

Ibland kan ens familj vara ens värsta fiender.. jag som försöker vara snäll mot alla nu.. bugar och bockar för vad jag får tillbaka..


Ska inte gnälla, har bästa familjen någonsin.. men ibland så fungerar det bara inte !


Men, får min nya dator eventuellt idag eller på måndag så nu ska jag inte klaga mera.. och Jonathan kommer hem från stugan på söndag förmiddag! DÅ har jag alla delar till min dator.. och nu funderar jag fanken på att skaffa ett kassavalv med både kod- och nyckellås!

Haha, ja skratta åt min otur.. det kan man göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0