God morgon !

Fin start på dagen med en mysig skogspromenad,
och sedan en god frukost !
- Promenaden var toppen, regnet från natten hängde kvar i träden, dropparna glittrade i morgonsolen sken. Hur härligt är det inte att starta dagen såhär, att mitt under promenaden så ringer alarmet på mobilen, då skulle man egentligen ha segat sig ur sängen och gått upp. Det är så skönt med känslan av att röra på sig och få frisk luft ! Allra helst innan massa folk är ute och rör sig också, stillheten är fantastik, även vyn över havet.

Efter detta så blev det 15 minuter på "spik-mattan" och en lång härlig dusch !

Kan inte bli en bättre start på arbetsdagen !

Nu är jag på väg till jobbet iallafall, eller ska gå om en liten
stund tänkte jag, tar ju bara 5 minuter att gå dit,
och det är sällan kunderna hänger på dörren och väntar.

Ska fortsätta producera smycken idag, armband, halsband, örhängen..
allt som kunderna frågar efter!
Gäller att ha ett bra lager nu när jag ska vara borta i en månads tid.
Är toppen att sälja och tjäna egna pengar, verkligen toppen !
Fått många fina tusenlappar utöver min vanliga lön i år..
har resulterat i en utfylld garderob eftersom att jag har så svårt att spara pengar.. !
Men lagt undan några lappar och får snart min lön frå chokladen, den största för i år ! <3

Martina är lycklig !

Nej nu är det dags att gå, vi hörs !
Kramar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0