Skadeglädje..

.. är verkligen den BÄSTA glädjen !

HA HA HA HA HA HA !

Blomsterkompaniet i Norrtälje har gått i konkurs !  YES ! 
 
(dom klara sig inte utan mig (a)..haha! )

Jag har verkligen ställt upp för dem till 100 %
jobbat när ingen annan kunnat och hjälpt dem
med att kunna ha butiken kvar !
Men ändå skyller de alla fel på mig och de
bahandlade mig som om jag vore skit.
Fick inte ut min lön, fick aldrig tag i dem när jag behövde dem..
de lämnade mig ensam 100 gånger under
min praktik tid i 1an och 2an (förbjudet!)

Ställde upp nu i sommar på att jobba alla mina lediga dagar,
men frågade sedan om ledighet 2 dagar..
och då blev han fly förbannad och kickade mig !?

Fråga min inte vilken idiot han är, men den där Fredr.. Lin.. & hans kärring Nin..
LYCKA TILL I FRAMTIDEN !

HA HA !

Kommentarer
Postat av: Mimii

Haha fan va dom får skylla sig själva !



<3

2009-08-28 @ 12:18:50
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0