Besluts ångest.. ATTACK!

Kompisen frågade om han inte kunde hämta mig så vi kunde se på film o ja kunde få bilderna från våran fotosession idag.. självklart vill jag men vet ju att min älskade pojkvän inte gillar att jag umgås med andra !
Han sa att jag fick välja mellan honom eller min kompis !

När jag väl bestämt mig för att stanna hemma för killens skull så säger han att ja får åka om ja vill.. men då har ja redan tappat lusten..

Men just nu vet jag inte alls.. vill båda delarna...

Mest vill jag in till honom för att få se bilderna.. han sa nämnligen att om de förra bilderna var okej, så skulle dagens vara riktigt grymma !
Då blir man ju lite nyfiken !

Usch och fy och blä för detta, nu vill jag se mina bilder !
Men allra helst vara hemma så jag kan prata med min älskade pojkvän !

Jaja, blir en kväll hemma i sängen och tycka synd om mig själv, hoppas killen kan göra mig glad sen igen !



En bild från förra omgången, denna kallade Christoffer "okej" jämfört  med dagens som han kallade "riktigt grymma".. ska bli roligt att få se !


Kommentarer
Postat av: Mimii

Min vackra tjej <3

2009-08-14 @ 19:13:45
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0