Skolstart då..

Men såklart inte för mig !

Syftade mera på alla er andra som nu har
minst ett härligt år framför er i skolbänken !
Själv så har man redan arbetat av det,
jag har gått i både dalar och klättrat i berg,
har verkligen varit en lång historia om min skolgång !
Skönt att nu kunna släppa taget,
att äntligen få känna sig några år äldre,
att få leva det liv jag drömt om !
Utan massa böcker och papper som jag glömmer bort totalt !

Skönt att slippa alla dessa prov !
Lider faktiskt med er som har allt framför er,
men önskar er lycka till och kan säga att allting
fungerar om man har viljan och tror på sig själv !
Jag bestämde mig, och tamejfan.. det fungerade !
Fick ett papper med helt okej betyg den dagen
då jag lämnade skolbänken !
Man blir så jävla lycklig vill jag säga,
det är nog den bästa känslan man kan ha !
Så stå på er nu, kämpa in i det sista och lycka till med skolåret -09-10 ! <3

Yaya, själv har man fått jobbet och hoppas
på att vi snart kommer igång med butiken,
räknar med en öppning till mitten av oktober !

Måste få säga detta till min pojke;
Lycka till imorgon älskling,
ska tänka på dig när jag vaknar upp
i sängen och kollar på klockan..
runt 10 kanske !
Lovar att messa dig då ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0