Slut med bilddagboken..

Blir så jävla less på människor, eller borde jag inte bli det?
Är det jag som inte har något liv?
Känns så jävla tråkigt men bilddagboken och alla sidor där jag engagerar mig, men känner verkligen ingen medpart ! Har bestämt mig för att dissa livet som "bild-kåt" som nu min pojkvän kallade mig, jag ska lägga ner sidor som bilddagboken och inge bry mig minsta lilla om vad folk gör eller säger !
Nu är det dags för mig att skaffa mig ett liv, utan massa uppmärksamhet och bekräftningar !

Vet att jag kräver en hel del, men vill verkligen ändra på det, känns inte bra som det är nu, känns inte bra att jag mår "dåligt" bara för att folk inte lägger upp bilder eller visar någonting !

Jag måste skärpa mig direkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0