Tommy Ted Fransson

Jag minns den dagen den 29 november 2008 då jag satte mig på tåget för att åka ner till Halmstad för att få träffa dig. Jag minns hur rädd och nervör jag var hela vägen.. kändes som hela min kropp blev förstelnad och jag visste inte om jag skulle hoppa av tidigare o springa hem eller om jag skulle stanna, försöka slappna och sedan få möta dig för första gången.
Jag valde det mest självklara att stanna kvar på tåget, vänta till de ropade upp Halmstad i högtalarna !
Jag gick av tåget, vände mig och för att se om det var några människor där.
Det var det också, långt där borta gick en otroligt fin kille, blicken fastnade på honom direkt ! När jag gick fram emot dig så var det såklart ganska så spänd stämning, men självklart var vi båda nervösa ! När du kramade mig släppte alla spänningar, allt känndes så underbart och det pirrade i hela min kropp !
När vi väl kom hem till dig så minns jag hur jag hälsade på alla i din familj, minns hur nyfikna folk var och hur liten och rädd jag kände mig !
Du och jag gick in på ditt rum, det var så sött, ett typiskt rum för en kille som du ! Vi satte oss i din soffa och visste nog inte alls vad vi skulle göra.. vi satt bara där och såg på varandra !
Sedan började vi prata lite, men jag kan inte alls minnas vad vi pratade om, jag var nämnligen helt förtollad av din blick och ditt fantastiskt fina utseende !
Kärlek vid första ögonkastet, nu börjar jag förstå vad det är man menar med det, du gav mig alla känslor.. det kändes som om jag var i himmelriket för en stund.

På några dagar fick du mig att vilja ge allt !
Du kändes verkligen rätt för mig och jag älskade att vara i din närhet !

Det mest plågsamma var verkligen att åka ifrån dig.. aldrig gråtit så mycket som då !
Kände på mig att den saknaden var bland det värsta jag gått igenom !

Nu har det snart gått 9 månader sedan jag upptäckte min kärlek till dig !
Otroligt nog blir kärleken bara starkare och starkare, känns som om den nyss börjat och nu växer den mer och mer för varje dag som passerar ! 

Du fyller alla tomrum i mitt liv och gör allt för mig underbart !
En evig kärlek är vad jag vill ge dig, en kärlek som håller igenom allt !

- jag älskar dig
03-12-08



Kommentarer
Postat av: Ida

hihi tack:D

2009-08-17 @ 20:02:21
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/
Postat av: Mimii

Fan va fint gumman, började le första meningen

och höll den kvar hela inlägget ! Så fint <3



gullungar !

2009-08-18 @ 22:13:37
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0