Varför?

FÖLJANDE ÄR ONÖDIGT ATT LÄSA, ÄR BARA JAG SOM MÅR DÅLIGT OCH BEHÖVER SKRIVA AV MIG!

Är det verkligen såhär jag vill ha det ?
- Nej !
Nu är det andra gången idag som jag och killen bråkar, vi båda gör fel, ingen accepterar det och allt bara blir värre och värre.. jag orkar inte detta mera ! Jag vill ha kärlek, vill inte leva på något jävla minfält i kärlekens jobbiga värld !
Vill kunna förklara för honom om alla våra brister, men det går inte.. det blir bara mera bråk av det hela.
Jag vet att jag gör fel, men denna gång handlar det om att jag är så förvirrad..
Tommy snackar skit om sin mamma till och från, han skriker på henne och de bråkar.. i vissa stunder drar han in mig i det så att jag också ska tycka illa om henne.. MEN, några dagar senare kan han älska henne och om jag säger något fel så är det pang och helvete igen.. !
Jag vill verkligen inte bråka, och vet att jag har gjort fel ikväll.. vet att din mamma vill hjälpa till men jag tycker att hon kan bli för mycket ibland.. hon frågar inte ens dig.. hon bara tar för givet.. sådant gillar jag inte. Det är för din egen skull, för att du ska kunna säga till och jag vill det bästa för dig.. men när du skyddar din mamma så tar du allt fel !
MARTINA ÄR FÖRVIRRAD !
(vilket märks på min skrivning just nu, bryr mig inte minsta lilla om vad jag kladdar ner.. vill bara få ut det)
Vet inte vad jag ska skriva eller hur jag ska förklara mig.. vi fortsätter väl bråda tills döden står för dörren.

Jag älskar dig, Tommy Ted Fransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0