Det är över nu !

Kärleken finns kvar och känslorna lika så !
Däremot har vi bestämt oss för att gå olika vägar, han behöver mera tid för sig själv och jag ska.. hmm jag vet inte vad jag ska men jag ska tänka på mig själv, tänka på att jag bara är 19 år gammal och har hela livet framför mig !
Sa jag just det där? :O
Fan jag har vart ledsen hela natten, kramat honom och tänkt på hur mycket vi gjort tillsammans, alla minnen vi har och allting liknande. Det här är nog bland det värsta jag har vart med om, men man måste ta sig igenom det också. Ingen har dött och vi vet att vi fortfarande finns för varandra, även om det så är som vänner !

Vet verkligen inte hur jag ska gå vidare, men det jag tänker på är mina vänner och familjen, ska leva för dem och ska satsa på mitt eget liv nu !
-Ta körkort !
- Köpa hund !
- Skaffa eget boende !
När? Bra fråga! Men det ska ske !

Vet inte vad jag skriver just nu, orkar inte läsa tillbaka så det får bli såhär !


Kommentarer
Postat av: Bea<3Andre

Finns för dig gumman. jag älskar dig<3

2009-12-29 @ 23:21:27
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0