Lycklig Martina efter en underbar julafton !

Jag har haft en underbar kväll med en underbar familj !

Jag har allt man kan önska sig,
bästa familjen och den största kärleken,
har vännerna som man saknade,
men julen är trots allt tid för familjen !

Vill ni veta vad jag fick ?
Jag är faktiskt så glad över allt så jag tog "lite" bilder !

         

På bilderna:
1. Prenumeration på Cosmopolitan.
2. En bok om att träna hemma och äta rätt.
3. Mitt älsklings schampoo och inpackning.
4. Klocka från min super duper bästa pojkvän.
5. Silver armband från bror min.
6. Tre böcker av min favorit författarde Martina Haag.
7. Plånbok jag önskat mig, + 200 euro till resekassan.
8. Kit från Body Shop, älskar deras produkter.
9. Underbara body lotions som jag fick från pojken.
10. Necessär med lite cremer, body skrub och annat fint.

Övrigt:
Biopengar, min och Tommys gemensamma klapp, 500 kronor.
Presentkort Gina Tricot 1000 kronor.
Presentkort H&M 1000 kronor.
Desperat Housewives säsong 4.
Morgonrock.
Pyjamasbyxor.
Ett par toppar.
Leggings.
Stickad tröja.
Hud- ansiktsvårds kit, faroritserie från apoteket.
Mascara och remove pads.
Doftljus från Body Shop.
Olja till naglarna.
Örhängen.

Fick världens sötaste spargris av Linn, har ingen bild ännu men måste fixa det !

Nöjd med dagen, hoppas ni haft det lika bra !
Massa kramar ♥

Kommentarer
Postat av: elmina

god jul gumman, stört snygg klocka! :) puss

2009-12-25 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0