Mysig dag !

Några mysiga shopping timmar längs gågatan, fika på hörnan och de sista julklapparna är clearade ! Ny fixade naglar och snabbträff med storebror ! 

Naglarna: I vanliga fall är jag ganska enkel och stilren,
men tänkte att varför inte satsa lite extra nu inför jul?
Så jo då, de blev fuchia färgade tippar och glitter !
(Bild kommer senare då kameran lever, är sämst på bilder, men jo då jag lovar detta!)

Shoppingen: Underkläder i massor !
Köpte parfymer till kanonpriser, rekomenderar att kolla in Rustas och Överskottbolagets sortiment inför jul, mycket skit, men även riktigt bra kap! Jag hittade Miss Sixtys doft på Rusta för ynka 129 kronor (ord. 349) och Tommy köpte Diesels herrdoft på Överskottsbolaget för endast 249 kronor (ord 495) ! KAP KAP KAP !
Tommy hittade en galet snygg jacka och halsduk, nu är han ju nästan lika stilig som jag (a) !
Vi köpte den sista presenten som var till Tommys syster Jenny,
vi är båda nöjda och hoppas hon blir detsamma !

På vägen hem fick vi stanna för att hjälpa bror med Forden,
den gick inte att starta pga kylan, och minst 3 andra hade samma problem på parkeringen!
Otroligt vad kylan och snön kan göra !
Men inte mycket gör en lyckligare än en vit och vacker vinter,
precis som en grön och varm sommardag !

Nu är rummet nystädat, så blir skönt att kliva upp imorgon utan att känna press för någonting!
Ska nog starta en film nu, sedan så blir det till att vila ögonen!

Ha det så bra, puss och god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0