Verkligen inte bra !

Jag tror att mina bästa dagar redan har passerat !

Nu känns allting fel, jag känner mig värdelös
och det känns som om jag inte orkar med detta längre !
Allting som har hänt senaste tiden har krossat mitt hjärta,
jag vill förlåta, jag vill gömma..  men det är svårare än jag trodde !
Jag känner bara att jag måste kämpa,
att jag måste kämpa för min bäste vän och min kärlek,
men vad jag än gör så känns det inte helt rätt !

Ska jag behöva leva med det här nu ?

JO MARTINA DET SKA DU, DU MÅSTE KÄMPA !

Jag vill inte ha fel inställning, jag ska tänka positivt,
men jag undrar vad som krävs för att mitt liv ska bli det underbara ?

Säkert mår man dåligt för att småsaker går emot mig;
- störda kunder på jobbet!
- måste nog ta ur piercingen i naveln! (helvete)
- saknar min syster nu, vill ha henne hemma! 
- orolig över hur nyår kommer bli!

Osv osv..  

Fan själv undertecknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0