Plugga plugga plugga..

Usch vad det är tråkigt och vad mycket tid det tar.. !!

Men måste säga att det ändå är värt var endaste liten minut.
Man ångrar det inte den dagen då man lämnar in en uppgift med bra resultat eller då man får tillbaka ett prov med bra poäng.

Just nu har jag gjort iordning en mapp med alla uppgifter jag har att göra då jag är i Halmstad, och fy vad mycket det blev..

- Kultur och Stilhistoria, Prov
- Samhällskunskap politik, Prov
- Naturkunskap, Skrivuppgift "Svamp"
- Naturkunskap, Prov
- Växtkännedom, Prov "Insekter och skadedjur"
- Växtkännedom, Prov "Latin"
- Projekt och Företagande, "Restaurang Projekt"

Vad jag kommer på just nu, men är säkert lite mera.
Löser nog detta då älsklingen jobbar och jag ligger hemma!


Jag ska klara det här, jag vet att jag kan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0