Värdelös helg..


Den här helgen har verkligen varit dålig.. eller iallafall nästan.

Var med MimiiLee först i torsdags, var mysigt att hon sov här och vi hade det bra, sen båten i fredags eftermiddag.. men allt var bara spännt och jag var så nervös hela tiden.
Det var bara värre och jag mådde dåligt av det.

På kvällen åkte jag och MimiiLee in till stan för att festa, men sedan då vi hade för mkt i väskorna så kom vi inte in,
Vi orkade inte bry oss så mycket då.. men sedan så ringde vi Johan och drog dit en stund.. eller ja till klockan 02.00 rättare sagt.

Stämningen var väl inte den bästa och vi hade inte så mycket att göra.
Men iaf så hämtade pappa mig och MimiiLee sen.

Tänkte på min underbara kille hela kvällen och vill bara prata me honom hela tiden.. trots att det inte gick.
Fattar inte att jag kan ha så lätt för att säga fel saker då jag är lite påverkad.


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans jävla helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0