Arbete sökes..

Nu sitter jag här vid datorn och funderar på att fixa mitt CV.
Imorgon tänkte jag nämnligen ta mig in till staden
för att söka lite jobb, det verkar nästan hopplöst..
men man kan inte göra mera än att försöka !

Jag ska börja med att leta upp lite bilder från min tid på
Ekebygymnasiet, sedan får jag skriva ihop någonting !
Bilder säger mer än tusen ord, speciellt i ett kreativt yrke som detta !
Så ett tips till alla som plugga till någonting liknande mitt,
TA BILDER, alltså fotografera mycket !
Kan inte bli för mycket, men du tjänar verkligen på det när
du ska ut i det verkliga livet och på arbetsmarknaden !

Efter detta imorgon så blir det shopping med min älsklingstjej,
jag behöver verkligen friska upp min garderob nu efter vintern !


Kanske följer hon med mig hem dessutom,
men vi får väl se hur det blir med den saken !
 
Lycklig !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0