En härlig morgon !

Vaknade flera ggr under morgonen,
men beslöt min inte att gå upp fören halv 9 !
Gjorde mamma sällskap vid frukostbordet,
sedan så började vi prata om dieter och om att vi
ska börja köpa hem mera grönt och mindre skit.. !!

Jag fick ryck efter att jag ställt mig på vågen,
den visar alldeless för högt, trots attjag inte är "fet"..
men känns ändå inte bra.
Så iallafall så gick jag ut till brors stuga för att träna
lite ( han har familjens gym där ).  

Blev kanske inte så mycket just denna gången,
men ska verkligen skärpa till mig nu !
Fan inge mera ätande och onödigt godis !

Gör det för min egen skull, inte för att jag vill vara
smal eller se ut som alla andra.

Jag vill bara må bra, och trivas i min egen kropp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0