Har vi gjort något fel eller?

Jag har spenderat de senaste dagarna ihop med Mimii. Därför har jar inte hunnit med bloggen alls.
Men jag börjar vekligen fundera, vad har vi gjort för fel för att exakt allting ska gå emot oss?
Massa saker nu som bara blivit fel fel fel !  (finns dock mysiga fördelar med, men de känns knappt av efter en sån här vecka)

Tisdag: åkte in till Sthlm trots att jag mådde jätte dåligt, skulle möta Mimii ganska snart, men hennes bussar gick inte som hon trodde så fick möta Sabina istället. Mysigt det med ! Senare kom Mimii in och vi gick runt och shoppade järnet, dock gick alldelless för mycket pengar åt ! (bilder på vad jag köpt kommer senare)
Vi åkte hem sent och vi var verkligen trötta !

Onsdag: idag var det sol och stek dag ! (Tappade visserligen redan humöret idag då jag fick ett brev, ett som jag verkligen inte fattar mig på ! ?) Men på kvällen ville vi dock dra in till stan för att se om det var något liv, men nej ! Helvete vad det sög ! Jag tappade festhumöret direkt när saker började gå fel, så sen bestämde vi oss bara för att åka hem ! Som tur var har jag en härlig vän, som ville hämta oss och köra hem oss mitt i natten ! Tack !

Torsdag: åker in till Norrtälje för att reda ut detta med brevet, men neej ! Då öppnar ingen dörren, trots att det ska vara öppet ! Massa folk väntar och till slut så kommer en mamma dit med sin dotter, och hon ringer största länken för att få veta mera.. men då har dom tydligen inte sagt nåt till dem ens och bara tagit en ledig dag utan att ens sätta en lapp på dörren !? Så jävla irriterande när man åkt en timme in enbart för det här ! Missar dessutom bussen hem så får vänta en timme i stan (utan att bränna pengar som nu jag bestämt) .
Träffar Linda på kvällen, länge ses sist så roligt. Tråkigt att vädret svek oss bara !

Fredag: inga planer.. hallå? Vad fan händer? Dagen slutade iallafall med miggad hemma med mamma, pappa, farbror & faster ! Mysigt ! Men inte vad van helst ville kanske ! Alla planer ble bara så tråkiga ! Träffade Oscar några timmar, gick bara runt och pratade med honom ! Och sen senare umgicks jag med Max och några till, läskigt då de där jävla fyllesvinet kom fram och frågade om vi ville bråka.. ! Men nej ! Som sagt, ganska dålig midsommarafton,  det blev inte ens ett midsommardopp ju !

Hoppas helgen blir bättre nu när jag ska jobba, jag är till och med chef nu och ska lära upp lite nya tjejer !
Önska mig lycka till !




Kommentarer
Postat av: Mimii

Tack gör denna vecka gumman,

saker har gått åt helveta och

många svärdommar har flygit

i luften men även skratt, är

så glad att jag har dig !



Kärleek <3

2009-06-20 @ 17:39:35
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0