Nr: 01

Föralltid du tjejen, vi har underbara minnen
ihop och flera ska vi skapa !

Vi har ju ett helt liv och en hel värld framför oss !

Ingenting är starkare än vänskap,
och ingenting är vackrare än en äkta vän !

Du är den som betyder mest för mig tjejen,
du är den som gör mig glad och ger mig stryka !
Jag ska kämpa för att kunna göra detsamma för dig !
Klart jag vill ditt bästa och vill allt för dig gumman !

Du kommer alltid ha en stor och betydande
plats i mitt hjärta Mimmi, jag älskar dig !

Du är en sann vän !

Kommentarer
Postat av: Mimii

Gumman, hur kan du vara så

underbar ?! Gör allt för dig,

ska aldrig vända dig ryggen,

ska laga ditt hjärta om de

blir krossar, ska finnas där

i skratt och gråt.. Vi för

alltid gumman, släpper dig

inte !



Martina hjärta Mimii ! <3

2009-06-20 @ 17:38:18
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0