Överraskad !

Igår kom min vän Micke förbi utan förvarning,
det var trevligt !
Han hade vägarna förbi Grisslehamn (båten),
så han ville träffa mig eftersom
vi inte setts på lääänge !

Vi gjorde inte mkt alls, glodde tv och film.
Jag kände mig mest dum som höll på med
min nya mobil hela tiden, fick ju byta namn
på alla jävla kontakter, inte heller helt lätt
med nytt märke på mobilen.

Han åkte hem till Uppsala igen på kvällen ! 
 
Efter det försökte jag prata med min kille i tele,
men vilket var svårt eftersom han spelade..
Han ringde upp senare men då var
jag alldeless för trött för samtal.
Så det blev tyvärr inte så mkt prata igår,
förlåt älskling !
Men det ska bli bättre idag,
jag lovar dig snuttigull !

ILOVE YOUDARLING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0