Fredagen den 13:e

Oturs dag?
Nej nej!

Detta ska bli en av de
bästa dagarna/kvällarna någonsin.

Ser fram emot denna dag
så fruktansvärt mycket,
ska hem till min sötaste och
där blir det till att laga middag
och sen ordna en fin liten
förfest för oss innan vi ska
gå ut på krogen.

Jag ska snart (eller rättare sagt nästa lördag) åka iväg till min pojke
 i Halmstad för att göra praktik där i 6 veckor..
Det kommer innebära att jag inte får träffa min tjej på evigheter.
Kommer sakna henne så fruktansvärt mycket.
Finns inga ord som kommer kunna beskriva hur tomt det blir utan dig hjärtat.

Längtar till detta, vi ska minnas denna kväll länge <3


Kommentarer
Postat av: Mimii

Jaa det kommer bli en toppen dag min flicka !

<3

2009-03-13 @ 12:29:16
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0