Mimii Hagstedt



Mimii Hagstedt, du är min prinsessa.
Utan dig vore jag som en vingklippt ängel, helt utan mening.

Önskar jag kunde förklara för dig hur myccket du betyder men det är väldigt svårt, så pass svårt att jag inte alls vet vad jag mera ska skriva.
Vill bara att du ska veta hur lycklig jag är med dig.
Vi har alltid så roligt ihop.
Vi är så otroligt lika och har så mycket gemensamt.
Vi känner ingen oss själva i varandra, är så underbart att prata med någon som verkligen förstår mig.

Jag älskar dig gumman, släpper aldrig taget om dig.
2009 är vårat år.

Kommentarer
Postat av: Mimii

Åh snuttan du är för underbar !

Och du har precis rätt, våra liv

är lika på många sätt och därför

förstår vi varandra på ett helt

annat sätt, saker som andra inte

riktigt förstår och kommer aldrig

göra. Är så härligt att vara med

dig !



Saknar dig redan

<3

2009-03-07 @ 18:45:05
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0