Skönaste dagen på väldigt länge.

Vaknade av att pojkvännen
höll om mig,
var så himla härligt.
Kunde verkligen sova ut idag,
sov så många timmar
och kännde mig verkligen
 pigg när jag vaknade.

Trodde aldrig att jag skulle bli normal igen men nu så..
allt som behövdes var lite kärlek och vila.

Verkar vara lite trassel med bussarna
inför praktiken men det får vi ta
och kolla upp imorgon.

Nu ska vi gå och äta middag,
sedan blir det en mysig kväll med
denna härliga familj och gott på tv.


Måste bara få säga att jag har väldens bästa pojkvän.
Han är precis den som man drömmer om,
den som man verkligen önskar sig.

JAG ÄR LYCKLIG!

Ha det bra alla sköningar.
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0