Torsdagen den 5:e mars 2008

Vilken konstig start på dagen!? Var planerat att åka in till sthlm med klassen för att gå på ett studiebesök. Då jag bor i Sthlms län och de andra i Uppsala så åkte jag en annan buss.. skulle mötas inne på centralen.
Meen.. när jag bara har några minuer kvar till slutstation så ringer Mimii och berättar att läraren har glömt bort tiden på en timme så de missade bussen.
Mimii skulle hem till mig efter denna dag egentligen så hon tog tåget till Sthlm för att möta mig. 


Vi hade en underbar dag på stan idag.

-Shopping till skolarbete. 
-Mimii har klippt av sitt låga hår. 
-Gått omkring och njutit av vårsolen.
-Kollat på kläder. 
-Åkte till globen för att möta Christoffer som vi fick skjuts av på vägen hem.. 
alltid lika jävla roligt, tvåhundrafemtioelva olika garv kom fram under stunden. 
Sköna komentarer, baslåda med trasig sladd så i varje gupp kopplades i/ur.. mja lagom grinig pojke där.. haha. 

Och sen så blev det till att åka i den gröna skottkärran med båtmotor på (LOL) hem till Christoffer för att ha det härligt med två underbara vänner, lite dricka, lite tv och så spel. 

Nu ligger jag och Mimii redo för att sova. 
Men vi hörs och ses imorgon. 


Saknar min pojke så mycket, och hans tröja är den allra skönaste att sova i.
- jagälskardig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0