Fredag den 29 maj 2009

Igår åkte jag in till huvustaden för att möta min älskling,
så nu är han här..
eller nej han åkte ju till stan med min syster idag
men han borde vara här iaf.

Han ska stanna här i ungefär tio dagar och jag ser
verkligen fram emot allt, alla härliga stunder
och allt underbart vi kommer att göra.

Just nu ligger jag i solstolen ute vid poolen och
pluggar, skriver in sista uppgift som jag någonsin
ska göra för skolan, fy fan vad bra det känns.

Älskling och syster kommer hem sent,
så vi får se vad jag ska hitta på under dagen.
Kanske tjäna lite pengar genom attt jobba hemma.



Kommentarer
Postat av: anna

Wieeeee :D

2009-05-29 @ 17:50:19
URL: http://nets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0