HJÄLP..

Har inte bloggat på evigheter nu..

men allt har berott på praktiken i Halmstad.
Har jobbat länge och mycket om dagarna, har varit trött och bara orkat umgås med killen.
Har inte haft en tanke på att starta datorn för att vara osocial mot honom.
Men nu är jag iallfall hemma igen och måste säga att dessa sex veckor har vart så otroligt härliga och det går inte att beskriva med ord.
Haft en fantastisk praktikplats, och samtidigt bott hemma hos killen.. stort +
Påsklovet tillbringade jag med familjen och killen uppe i Dalarna, och även en dag hemma i Grisslehamn, sedan bar det av till Halmstad igen.
Praktik, praktik, praktik.. jag saknar det.


Skulle vilja skriva mera, men kommer kanske komma lite mera instick mellan andra inlägg senare.
Nu ska jag bara satsa på att komma in i bloggandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0