Stockholm

Idag på förmiddagen så åkte jag och Mimmi in till stora staden för att hitta en student klänning åt mig.
Det blev många butiker innan jag köpte den som blev min favorit.
För ovanlighetens skulle så gick vi omkring ovanligt mycket i staden, det var super härligt väder och min tjej var lika glad o söt som alltid, då kan ingenting gå fel.
Avlutade med att åka hem till mig och äta varsin sallad där..
sådant som påminner mig om att jag måste börja träna igen.
Tack för en underbar dag min ängel <3

Dagens inköp:
- Klänning.
- Skor.
- Kuvertväska.
- Bh.
- Strumpbyxor.
- Lösnaglar.

Kommer inte ihåg om det var något mera..
men förmodligen inget speciellt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0