Vad har hänt?

Ringde älsklingen nyss för att bara allmänt höra med honom hur han mår och vad han gör osv.
Tyvärr fick jag inte prata med honom som jag ville, jag blev snarare bara orolig och nästan så att en tår faller.
När jag frågade honom vad han gjorde så sa han att han var på väg till sin mormor för att hon hade fått problem med andningen, de skulle dit för att se hur läget blir, och de skulle se om hon kanske måste till sjukhus.
Hoppas verkligen att det inte är någon fara med dig Anita, du som är världens goaste mormor (efter min alltså).
Men iallafall så sitter jag här nu, ensam och funderar verkligen på vad som händer där nere i Halmstad.
Känns inte bra det här, hoppas du blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0