Jag ser det regna jag ser det reg..

eller nehej !

Det var bara bror min som springer omkring på taket med högtrycken... INTE trevligt att vakna till, lät som om hela världens alla myggor samtalt utanför mig för ett krig !
Började slå mot datorn då jag trodde det var den som lät, men fick aldrig tyst på det så jag insåg att det var något utanför ! Så typiskt !

Nu har jag iallafall fått ordning på mina saker, ochjag själv ser väl duglig ut, men vem fan vill fixa håret när det ändå duggar ute? Värdelöst !
Dessutom har jag koll på busstiderna idag, Grattis Martina ! Riktigt stolt så jag har kollat ungefär 10 gånger extra för att vara garanterad !

Jaja, blir en tur in till Norrtälje nu, kika efter mobil och sedan hem igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0