Mor och dotter ?

Nu har jag hört det flera gånger, men jag kan aldrig förstå?
Folk som kommer in i butiken tror verkligen att Johanna är min mamma, dom säger att vi är så lika och *blablabla*..
Men jäklar alltså, jag tycker vi väldigt olika för Johanna är ju toppen söt !

Fått förfrågningar om vi vill göra reklam för våran choklad i Norrtälje under invigningen av nya gallerian, och jag ska ta frågan med Johanna idag och hoppas på detta !
Vore verkligen bra om vi fick synas, och om våra praliner serverades ihop med bubbel så måste ju människorna falla!

På tal om nya gallerian, jag ska fixa mina naglar där på torsdag, invigningsdagen. Spännande att få vara där under invigningen då alla går och tittar, men hon blev så glad så att jag ville ha den tiden för hon ville ha någon som var snygg och trevlig.. *skrattar*

Skönt med nya naglar sen !

/ Martina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0