Rubbad dag igår ? Eller starten ialalfall !

Kan börja med att jag failade totalt gällande bussen, 13.25 gick den tydligen !
Mamma fick tok köra upp till Älmsta och sedan jaga bussen  en liten bit. Gick bra till slut och det var ändå tur det !
Väl i Norrtälje så gick jag och fixade till min tappade nagel, och sedan putsade på de andra lite, allting är mycket finare nu!
Sedan mötte jag linn och det blev en tur till piercingstudion, kollade både tungan och min navel. Han tyckte allt såg bra ut, men att vi evetuellt skulle byta till en "platta" i tungan (vilket jag aldrig hört talas om förut!?), men det var för att jag börjar få en grop i tungan pga att staven e så lång, fastnar undertill ooch dras ner för djupt !
Blev iallafall förvånad när han sa att min navel var nästan för lång, handlade om 14 mm, normalt ligger den på 10-12, men han sa att detta var bättre och håller längre ! Skulle få hjälp med att byta ut ringen då jag ville det, är det inte sött eftesom jag inte ens gjort piercingen där !

Sedan blev det lite simmning och efter det solade vi en sväng ! Ska satsa ordentligt på det nu inför vintern och kryssningen !

/ M-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0