01-10-09

Idag har vi den första oktober och jag känner mig riktigt höst fin just nu.. eller just nu var väl att ta i för sitter här i min mysiga fluffiga morgonrock..!

Men igår gjorde jag vid mitt hår igen. Ny färlängning och mörkare hår ton, känner mig mycket varmare och färgen passar mig så bra ! Jag är NÖJD !

Bilder kommer senare då jag gjort iordning med min kamera, hoppas ni har tålamod och kan vänta på detta.

Undrar vad som händer idag? Alla sover än så länge och jag sitter här med magvärk! Får se om det blir ännu en cykeltur till stranden, eller om det blir mysigt och kärleksfullt hemma med Tommy.

Vi får se, måste uppdatera snart.. förlåt !

/ M

Kommentarer
Postat av: Mimii

Saknar dig gumman ! Kan inte jag få komma hem till

dig snart ? Över en helg kanske och bara mysa i den härliga hösten ? :D



pusspuss <3

2009-10-01 @ 21:42:17
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0