06-10-09

Åkte in till Norrtälje med mormor, morfar och bror.
Träffade Anna och Marianne och hade sedan ett litet möte med Anna, det gick kanon! Hon var väldigt intresserad och tyckte jag verkade passa för jobbet och ett stort + var att jag såg så söt ut ( a ) haha !
Imorgon blir det till att prov jobba en dag, det ska bli spännande !

Kan säga att det här är den finaste blomsterbutik jag någonsin har varit i !

Anna kunde inte erbjuda mera är 30 % nu i oktober, men mera i november och heltid i december, enligt mig är det toppen eftersom jag vill hjälpa Johanna med Singö choklad också ! <3

Vi hoppas fortfarande på bästa besked nu så får vi se vad detta slutar med !


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0