22-10-09

Ligger i sängen och kollar på det underbara/roliga/knäppa/störda programet Mammas pojkar! 
Ja vad ska man säga?

Nu snart blir det lyxfällan, sedan prata med Tommi <3

För att recensera dagen så kan jag inte säga mera än att den har vart kanon bra, träffat tjejen som man saknat. Fikat med henne och haft mysiga timmar i stan.

Pratat med de här hemma och då de accepterat att jag får köpa egen hund så fort jag vill ta mig råd det !
( .. så jag vet ju redan vad jag ska spara min första lön till! UNDERBART! )

När jag kom hem visade morfar mig ett papper, på det fanns en bild på en bil, han frågade mig om jag tyckte den var fin. Klart jag sa ja men trodde han mest var ironisk! Men icke då, morfar och pappa ska hitta och köpa en BIL ! Till mig och Stefanie, är det inte underbart? Jo helt otroligt, vi får en bil till övningskörningen, och toppen att ha en färdig bil då vi får körkortet sen !

Jag älskar´t

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0