Det känns i hjärtat !

Det gör ont att lämna Halmstad, riktigt ont ! Är väl egentligen inte staden jag kommer sakna men min underbara kärlek Tommy Fransson, hur ska jag klara mig utan dig nu ?
Den här killen har verkligen allt som en pojkvänn behöver, han kan ge kärlek, visa känslor osv osv.. skulle kunna skriva massvis, men vill inte tråka ut er läsare !

Sitter just nu på tåget mot Nässjö, för att sedan byta mot Stockholm. Sedan har jag mina underbara föräldrar som tänkte hämta mig där så jag slipper släpa alla väskor.

Vet inte hur jag lyckas med det men behöver spännband för att väskorna inte ska spricka, och har två stora resväskor nu och sen min stora handväska ! Fasar för bytet i Nässjö, det kommer bli tufft !

Jag blir verkligen väl berest av det här, just nu befinner jag mig i Forshede, Småland !

Regnar det lika mycket hemma som det gör här? Regnet står som spön i backen och det är grått grått grått på himelen.

Saknar min kärlek nu, undrar hur jag ska klara mig utan honom !?



Fällde många tårar för dig idag baby, det är ett stort bevis för hur mycket jag verkligen älskar dig !
Idag har det varit du och jag i exakt tio månader, från den 3 december 2008 till den 3 oktober 2009. Många fler ska det och kommer det bli, du och jag är som skapta för varandra ! <3

Kärlek till er alla !
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0