Hundvakt !

Jag och Tommy sitter hemma i Jennys lägenhet för att passa hennes hundar Sunches och Frans medans hon är i Stockholm över helgen.
Vi har det mysigt och lugnt, men tiden går långsamt och nu börjar vi fundera på vad vi ska göra !?
Promenad är ett alternativ, men jag tycker det är så tråkigt att gå utan ett mål.. allra helst butiker ! (a)
Haha ! Nej men vi ska nog ut och röra på oss snart, mina ben vill inte sitta still längre och Tommy verkar lite rastlös av sig.

Ska väl hem till Trönninge en sväng senare för att hämta kläder och köpa mat, men annars så blir vi kvar här under dagen/kvällen om vi inte går ut en sväng nu eftersom att Tommy faktiskt fyllde hela 18 år i måndags!

Det måste ju firas !



Puss !
/ M

Kommentarer
Postat av: Mimii

Åh gratta och hälsa från mig ! :)



<3

2009-10-04 @ 23:20:34
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0