Kanske inte är min grej?

Börjar tröttna på blommor, tröttna på att stå i en tråkig
blomsteraffär och på det gnälliga jobbet.
Jag trivs inte längre, det var kanske inte helt rätt ändå.

Funderar på att söka vidare och försöka jobba mera
med inredning och design, känns mera som att det är
det jag vill göra med mitt liv.
Inredningsarkitekt i all ära, men ett jobb med trevliga människor,
skön miljö och ett glatt humör vore ju inte fel alls.

Kändes inte bra att prov jobba trots att det var den finaste
butik jag någonsin sett, eller att Anna var trevlig och söt.
Känns verkligen inte rätt, och vill nog inte jobba här!

Jag saknar Johanna och hennes choklad bod, det är verkligen MYS-jobb nr:1 !

 

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0