Lösnaglar och hårförlängning !

Jo visst måste man få skämma bort sig själv ibland, jag trivs toppen i detta och gillar mig själv mera när jag ser aningens bättre ut !

Många klagar och gnäller på allt som är fejk, och att allt allt allt ska vara naturligt.

Men isåfall, skulle alla behöva gå nakna då eller, kläder är ju inte naturliget det heller !

Jag tycker iallafall att man ska ha allting så pass att man trivs i det, gillar man att vara naken så visst, ( men tänk på omgivningen då det kan vara skrämmande ), gillar man lösnaglar eller hårförlängningar så kör man på det.

Jag vill inte höra mera klagomål och gnäll nu tack !


/ M

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallojs Kusin! Va roligt att du oxå har en blogg, i looove bloggs;) Du, har du gjort en hårförlängning nu? Å, jag e så suuugen på att oxå göra det! Har du något ställe som du kan rekomendera? Puss kram

2009-10-21 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0