Personlighet och känsla !

En blogg ska vara någon som man skapar ut efter det man tycker om eller efter sin personlighet. Jag tycker att en personlig blogg om sina dagar ut och in (precis som min) kan vara väldigt tråkig.. men om man tänker ett steg till så är det väl roligare att få dela med sig av SITT liv och egna åsikter, än att dela med sig av sådant som redan hänt eller andras liv!?
Alla borde ha någonting eget, att en person t.e.x. bloggar om en stjärnas liv, är det inte lite överdrivet ?

Så i denna dubbel moral så tycker jag att alla ska köra ordentligt med sina bloggar, om det så blir en dagbok eller en faktabok om ens intressen eller fantasier, det spelar ingen roll. Bara den reflekterar DIG och DIN personlighet !

Jag vet vad jag tycker och jag står för det !  

/ Martina-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0