Slask! Mysigt eller pladask?

Jag gillar faktiskt när det är lite klossigt och blött. Ni får tycka jag är knäpp men jag försöker se det ljusa med allting.
Tänk alla barn som kan leka i vattenpölarna, hundar som hoppas av lycka. Värme och kärlek inomhus, mörka och lugna kvällar med levande ljus, mysiga filmkvällar och tid för alla vänner.

Dessutom alla fina träd som finns nu och alla granna färger,
UT MÄNNISKOR OCH NJUT AV NATURENS UNDER !

Såklart, riktig vinter slår denna slask.. men slask är en bit på vägen och det är mysigt så länge inte mina skor blir blöta !

/ M

Kommentarer
Postat av: Tessen

haha precis, så länge inte mina skor bli blöta :D annars är slask det värsta vädret jag vet!



Kika i kalendern när du kan tänkas komma till uppsala för en middag :) Ska kolla min med så drar vi ihop något! Innan jul!

2009-10-14 @ 10:45:00
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0