SL/bussar är bland det mest irriterande som finns..

Börjar jobba klockan 10.00 i Norrtälje,
bussarna från Grisslehamn gick så jag var inne antingen 08.15 eller 10.15.
Samma sak gällde bussarna från Älmsta och Hallstavik !
Man blir så arg på deras tidtabeller eftersom alla butiker
längs gågatan och i köpmannaföreningen ska öppna klockan 10,
borde man då inte kunna anpassa någon buss som kan ta oss arbetare in i tid?

Slutade med att jag fick åka med min mamma imorse,
var här 08.30 så blev en lång promenad och massa städande.
Ganska skönt visserligen med promenaden och att ha en ren butik,
men glömde vantarna hemmaoch mina fingrar känns fortfarande som is.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0