Äckligt eller äckligt? Åldersgräns ?

Måste bara få fråga, ganska så sjukt att tänka på
eller skriva om men jag nåste bara.. ; Finns det någon åldersgräns för porr?
Alla i dagens samhälle kan få tag i det, din lillesyster eller lillebror, men också dina föräldrar eller dessas föräldrar. *Euuuhw*

Alltså allvarligt, bilder, filmer osv.. vi vet ju att man ska vara vuxen för att se detta eller ladda ner det !
Men finns det någon högre gräns ?
Jag tycker fan att det här är så fruktansvärt äckligt,
tänk dig någon som du verkligen trodde var en lugn fin person, försiktig och blyg..
sedan hittar du massa porr på dennes dator. Vad fan gör man? Jag skulle bli rädd, totalt vettskrämd !

Sjukt att det är något "naturligt" med dessa nakna tjejer och killar som visar allt för alla.. !
Nej fy fan, jag äcklar mig själv genom att tänka på det, men har haft det i mitt huvud hela dagen nu, var tvungen att bli av med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0