Åh, vilken underbar dag..

Eller nej det kanske den inte har varit. Men vi sov gott iallafall !

Innan husmor åkte imorse så fick jag "några" uppgifter;
- hänga tvätten, och passa maskinen som gick och sedan hänga det för att fylla en ny maskin.
- städa hela övervåningen innan socialmänniskor kommer imorgon.
- fixa disken.

Var mer att göra än vad det låter som !

Nu när hon kom hem var hon nöjd, och frågade direkt om jag kunde baka imorgon och städa lite till..
Visst ! snäll som jag är kan jag inte säga nej och blir istället fylld av ilska på insidan och ger henne det där leendet som jag kämpar med.. verkligen KÄMPAR !

Nu när jag hjälper älsklingen att städa på rummet så ropar hon direkt och frågar om jag kan hjälpa henne med maten, så ja.. ! Jag ska väl gå ner nu och hjälpa till !




Jag känner mig som Ior, stor på jorden men lite att säga och tycka till om.

Puss och kram / M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man måste lära sig att säga ifrån men ibland går det bara inte, man vågar inte,man tror att allt krashar om man säger ett endaste NEJ.



Men jag förstår dig! Det där " Jag ler men jag vill verkligen säga nej men så kommer det ett JA istället för ett NEJ"

2009-09-09 @ 20:20:46
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0