Chockbesked..

Jag började nästan gråta av lycka igår när jag fick ett samtal till min mobil. Det var en ung och väldigt trevlig tjej som sökte mig angående att hon ska öppna en ny butik i Norrtälje, Interflora Design ! Jag vart så förvånad, men det var taqck vara att hon hade sett mitt CV hos Fröken Knopp i samma stad. Det är nämnligen Marianne (ägaren av Fröken knopp), som står som ägarinna för denna nya butik.
Anna som ringde mig ville träffa mig och tyckte att mitt CV var intressant, hon frågade rakt ut om jag ville jobba för dem. Självklart säger man ja, så nu väntar bara en träff med henne då man kommer hem från Halmstad. 
Lokalen de skulle använda totalrenoveras just nu, och allting ska bli nytt och fräscht! Ni som känner mig vet ju hur jag gillar det här, stilrent och snygg design! Martina älskar!

Åker hem på tisdag nästa vecka, som är en vecka tidigare än planerat.  

Sedan måste jag ta tag i allting inför hösten. Det finns säkert några där ute som minns att jag redan har fått jobb hos Singö Choklad. Det jobbigaste som finns är ju att tacka nej till saker och säga ifrån, men nu pratade jag också med min choklad chef Johanna och hon blev bara överlycklig för min skull att jag fått ett så fint jobb erbjudande. Självklart tyckte hon det var synd att jag eventuellt inte kan jobba så mycket för henne, men jag lovade henne att jag kan jobba på helger och lediga dagar. Johanna är ju så söt, hon uppskattar verkligen ALLT !

Blev verkligen ställd utav detta besked, det kändes underbart.
Nu får vi bara hålla tummarna och se vad som händer, hoppas på jobbet.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0