Mysfaktor 100 %

Härligt att vara framme. Kom hit 00.30 inatt så har sovit gott nu på morgonen, eftersom hela natten gick åt till att krama min älskade pojkvän, känna hans läppar mot mina. Allting var verkligen som om vi vore nykära.

Älskar att ha killen som inte hoppas på mig och bara vill en sak, vill inte ha någon som bara är ute efter min kropp !
Och jag är verkligen lyckligt lottad, Tommy är den bästa. När vi sågs utanför lastbilen hjälpte han mig med mina väskor, sen gick vi till bilen. Då han lyft in all min packning så tände jag hur han tog tag i min hand, sedan tog han mig i sin famn och kramade mig så varmt och omänksamt !
Man blir kär av att bara se den här killen !
Hela vägen hem var jag trött och seg, han höll min hand, pussade mig på pannan och på kinderna.
Hemma så gick vi och la oss, var i hans famn i många timmar, kommer ihåg första kyssen som om det var första någonsin. Allt var så mysigt, så underbart !

Jag älskar dig Tommy <3

Idag är Tommy i skolan, jag saknar honom otroligt mycket, men får se minprins runt 15 tiden igen.. Lucky me !

Jobbigaste just nu bara är att denna familj är TRÖTT.. dom sover till 13, kanske 14.. jag vill ha frukost.. funderar på att äta själv nu, så ha det gott.
Vi hörs senare.

/ M


Kommentarer
Postat av: Mimii

Ni är lyckligt lottade :D så glad för din skulle gumman <3

2009-09-03 @ 11:55:52
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0