Mysigt hemma hos Anita och Lasse !

Igår spenderade jag och älsklingen tiden hemma hos hans mormor och hennes man.
Efter en händelse hemma hos familjen Fransson så behövde vi göra några samtal och få ur oss lite ilska och illamående. Vill inte prata om det här via bloggen men mina närmsta kommer förstå eller få veta.

Iallafall så kom Lassa dit vid fyra tiden, och Tommys pappa kom förbi lite senare.
Sedan åkte vi och handlade lite mat, gick hem och åt och bakade, sen tillbaka till dem för att se på Idol  och spela kort. Pajen var älskad som vanligt, den är så otroligt god !
Ni ska få receptet när jag har det framför mig !

Blev en sen och lyckad kväll !

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0