Tänk att man aldrig kan få bli frisk ?

Vad är detta ?
Har nu gått hemma hos Tommy onsdag och torsdag med fruktansvärd smärta och illamående.
Vill verkligen inte ha kvar dessa symptom och hoppas att jag snart blir frisk.
Har varit väldigt tråkigt och långsamt att vara ensam här hemma (mycket för att Christel vaknar runt 13 och äter frukost vid 14 ungefär, själv är jag väldigt morgon-pigg som de flesta vet, gillar att ha dagen framför mig och blir väldigt lätt rastlös).

Men nu idag så är iallafall min underbara pojke hemma med mig.
Vi ska snart se på film, mysa och ha en underbar fredag.
Vädret är inte det bästa men vi får iallafall fördriva tiden tillsammans.. LOVELY !  

Vad händer till kvällen alla ?
Ge förslag !

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0