Årets första bad!

Igår kväll när jag kom hem efter att jag vart ute med Kristoffer
så hann det inte gå mer än 15 minuter innan började
han skriva igen och han ville att jag skulle följa med
dem in till Norrtälje. Som "bruden i baksätet",
- ja visst lät det förjävla fult? Haha!
Nej men jag hade ingenting för mig så jag följde
faktiskt med, Daniel körde och Kristoffer försökte
prata på. På vägen till Norrtälje så körde bilen framför
oss på en katt, det var riktigt äckligt att se måste jag säga,
alla hårtussar som sprutade. Tycker synd om ägaren
som förmodligen inte hittar sin katt nu då den rullade
ner i diket bredvid stora vägen. Väl i Norrtälje så blev det
ett besök av donken, klassiker? Sedan blev det några varv
genom staden för att se om det var någe liv, men dåligt med
det tycker jag!

På vägen hem blev det prat om att bada, då jag nämnt det för
Kristoffer tidigare. Han tyckte jag skulle bada nu då och provocerade mig
verkligen till att göra det, man vill ju inte bli stämplad som en badkruka?
Sprang ut i vattnet vid Apeldal, men gick inte att hålla balansen då
benen vek sig av kyla så jag doppade verkligen hela mig själv!
Kallt kallt kallt !

Idag har förkylningen börjat krypa sig på än mera,
men det kanske inte är så konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0