Dagen efter..!

När jag tänker efter så kommer jag på mig själv
att alla mina inlägg handlar i princip om vad
jag gjorde igår eller för ett par dagar sedan !
Så jäkla dålig man är på att uppdatera på kvällen, 
nu skäms jag lite.

Ska kämpa för förbättring !

Men innan detta börjar så ska jag bara säga att gårdagen
spenderades ihop med Linn och Robin, mötte dem vid kvällningen
och vi kollde på filmen "Upp". 
Gick hem när klockan inte var allt för mycket, 
tänkte så mycket på Kristoffer och ville verkligen få höra hans röst 
en sista gång innan han åker bort. Nu har han nämnligen åkt till 
Norge med massa folk och vi kommer inte kunna ha kontakt 
på fem hela dagar, det känns som en evighet för mig just nu. 
Jag kan lova er andra att ni kommer få lida med en massa inlägg
om hur jag saknar denna person, för jag tror inte ni förstår
hur mycket han betyder för mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0