Persika

Började morgonen med att åka in till Norrtälje och
salongen för att fixa mina naglar. Skulle inte lägga ny gele
utanbara ta bort materialet för att låta naglarna vila några månader.
Manikyren avslutades med ett underbart lack, i persiko rosa färg, 
och här startades dagens vårkänslor.
Många av dagens små uppdrag har innefattat någonting
somrigt och fruktigt, och jag har hela tiden tänkt på persikan,
den solvarma, söta och fräscha frukten.
Inte nog med det så har den en underbar färg, det är verkligen
en vår och sommarfärg.

Gick förbi chokladbutiken och pratade med Johanna,
förmodligen en av Sveriges bäste personer.
Sedan gick jag några varv i den lilla staden innan jag begav mig hemmåt
med bussen som gick 14.45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0