Fredag

Om ett par timmar åker jag till jobbet,
där ska jag försöka tillbringa tiden så
länge som möjligt innan jag åker vidare
in mot Stockholm.

Ikväll ska jag träffa en av de finaste
personer som jag någonsin mött,
en person som betyder så mycket på så kort tid.
Allting har gått så fort, fruktansvärt fort,
men det har också varit bland det bästa
jag har vart med om. Sedan du kom in i
mitt liv så har jag konstant haft ett
leende på mina läppar. Det är som om
du ger mig någonting som jag aldrig
kännt förut.

Denna kväll ska spenderas med dig,
vi har inga direkta planer än med jag lovar
att med din närhet så blir allting bra,
vad vi än hittar på att göra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0